سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات رنگ و مش

مرکز زیبایی مو پرنیا ارائه دهنده ی انواع خدمات رنگ و مش با استفاده از مواد اولیه مطمئن و با کیفیت است. گروه آرایشی پرنیا بروزترین مدل های رنگ را برای شما انجام می دهد. این گروه پیوسته سعی دارد خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد تا رضایت آن ها را کسب کند.

خدمات زیبایی مو پرنیا به شرح ذیل می باشد:

خدمات رنگ و مش، تاثیر زیادی در جذابیت فرد دارد. مو یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در ظاهر یک فرد است و با تغییر رنگ و حالت آن چهره تغییر زیادی می کند. هنگام انتخاب رنگ مو باید به تناسب رنگ با رنگ پوست و چهره فرد توجه کرد. در ویکی پدیا آمده است : رنگ کردن مو عملی در انسان است که باعث تغییر رنگ مصنوعی موها می‌شود. دلایل اصلی رنگ کردن مو برای پوشاندن موهای سفید یا برای آرایش و زینت است.

خدمات رنگ و مش

تاریخچه رنگ مو

مصریان که دارای یکی از بزرگ ترین تمدن های باستان بودند، برای پوشاندن موهای خاکستری خود از رنگ موی طبیعی مانند حنا استفاده می کردند. سال ها بعد، یونانی ها و رومی ها نیز از عصاره های گیاهی برای رنگ مو خود استفاده می کردند. در دهه 1800 زویلیام هنری پرکین، شیمی دان انگلیسی به صورت تصادفی کشف کرد که رنگ مو را برای همیشه می توان تغییر داد. پرکینز اولین رنگ را در سال 1863 ایجاد کرد، این رنگ مو مات بود.

 

لینک منبع : http://tutorials.blogs.bucknell.edu/2020/11/28/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d9%86%da%af-%d9%88-%d9%85%d8%b4-%d9%be%d8%b1%d9%86%db%8c%d8%a7/